2010. március 28., vasárnap

Brumm :)

Szia, az én nevem Szürkede. Szeretek játszani a többiekkel, főleg Barnandrissal. Legjobb barátok vagyunk.
És kiegészitjük egymást. Ő sokat nevet én keveset, Ő lát, én nem, de ez nem baj, mert nagyon jól érzem magam, mivel Kisemike a gazdim nagyon vigyáz rám és óv minden bajtól.
Mostanába keveset találkozok Barnandrissal, ő Szekrény utca egyik emeletes házába lakik, a 4. emeleten, a sok mackóval. Én pedig a Könyves-tanulós utca polclakója vagyok Karácsony óta.
Azt mondják, hogy engem horgoltak, a barátomat pedig harisnyából csinálták. Mi amolyan testvérek is lehetnénk, hisz ugyanaz az Anyukánk. Mindig megnéz minket. A multkor is lefényképezet, igy ujra összekerültünk Barnandrissal és jól kibeszélgettük magunkat.
Szeretek itt lakni. Szeretem a Polcot is. Sok jó barátom van, CoffosSári, Cicmic és a Pamut lányok, mind-mind egy nagy család vagyunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése